12 Aralık 2011 Pazartesi

neden şimdi?


herkes soruyor.o kadar kanal yönettin.bunca yıldır tv'de yöneticilik yaptın,hep ekrandan uzak durdun neden şimdi konuşuyorsun.bunların hepsi doğru.ekran önünü bilerek reddettim.çünkü sokakta hayata karışmayı sevdim.yolda kola kutusu bulsam onunla top oynarım.sevdiğim bir şey varsa onu alıp sokakta yemesini severim.sokak kedileriyle oynamayı,sokak köpekleriyle dertleşmeyi severim.avare gibi gezmesini severim kalabalıklar içinde.basit,sıradan biri gibi.çok önemli adam olmaktansa çok vicdanlı bir adam olmayı seçtim.3 temmuzdan sonra değişen şu.yapılan her haksızlığa karşı cıktım.ve bu tavrımı da yönettiğim tv'lerde gösterdim.oysa şimdi çalışmıyorum.çalışıyor olsaydım yine çıkmazdım tv'lere.zaten diyeceğimi orada haberlerle, programlarla derdim. dün olduğu gibi.bugün ise susmak değil konuşmak zamanı.korkma.cesaret de bulaşıcıdır deme vakti.hem de korku perdesinin arkasına saklanan ideoloji bezirganlarına rağmen.çok açık ve net.adalet isiyorum.hukuk hayata egemen olsun istiyorum.önce suçlu yarat sonra delil uydur sisteminin vahşeti son bulsun istiyorum.hayalet güç olup bir heyula gibi günlük hayata çöreklenen cemaatlerin gerçek kimliklerine dönmesini istiyorum.geçmiş hepimizin geleceğindeki aynadır.hiçbir zaman uğursuzluğun,hayınlığın,haksızlığın,ahlaksızlığın,pisliğin yanında saf tutmadım.dünün zalimliğine nasıl direndiysem dünün mazlumlarının bugünkü zalimliğine de karşı çıkıyorum. hepsi bu..

http://www.gazeteciler.com/medya-kosesi/sike-kavgasi-gazetecileri-birbirine-dusurdu-44475h.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder