12 Mayıs 2009 Salı

Entelektüel dingil olur mu?




Olur niye olmasın. Hem de öyle bir olur ki tüm dingil alemi şapka çıkarır. Neden bunu söylüyorum. Türkan Şoray’ın bir açıklamasını gördüm. O ki bu ülkenin ‘Sultan’ lakaplı tek oyuncusu. Benim gibi sinema dilencilerinin en fedakar ve cömert sadakacısıdır. Diyor ki: ‘Televizyonda en çok filmi oynayan sanatçı olarak Kemal Sunal birinci; ikinci ise benim. Entelektüel kesimin, ‘Ayy Türk filmi mi, leblebi çekirdek işi’ gibi bir takım yorumları oluyor. O filmleri böyle küçümsemek ne büyük haksızlık. 20 sene önce çekilen filmlere bakıyorum, sıcaklık var, samimiyet var. Sinema zaten yaşadığı dönemin aynasıdır.’ İşte ben de Türkan Şoray’a bunu hissettirenler için dingil diyorum. Oysa Türkan Şoray’a iyi ki varsın duygusunu yaşatmaktır esas olan. Onu küçümseyerek entel dantel takılmak değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder