4 Mayıs 2009 Pazartesi

Yeni araba kokusu


Üste başa sıkılacak meret değil. Zaten öyle bir koku henüz üretilmedi. Diyelim üretildi diyelim angutun biri üstüne sıktı ‘Hiişşt birader yenisin galiba. 0 kilometre lan bu. Gel bakayım buraya’ denirse hemen kaç. Benden dost uyarısı. Zaten insanda nasıl olur değil derdim. Ama bu meret arabada olunca fena halde keyif verici. Kime sorsam ‘abi hastasıyım’ diyor. Söylemesi ayıp bende severim yeni araba kokusunu. Başka bir keyif veriyor. Biraz araştırdım ne mene bir şeydir diye şu çıktı özet olarak; ‘Bu koku, boya ve boyadan önce kullanılan astar boya, konsolda, pencere ve kapılarda kullanılan lastik ve plastik malzemelerin kokularının bir karışımıdır. Bunlara yapıştırıcıların, izolasyon malzemelerinin, koltuklardaki kumaşın, deri parçalarının ve döşemelerde kullanılan vinilin kokuları da karışır. Ortaya çok özel ve taklidi imkansız bir koku çıkar.’ Taklidi gerçekten zor mudur? Hani hamsiden kolonya yapmış, en meşhur kokuları bir çırpıda taklit etmiş yurdum insanı bunu da yapar mı yapar. Yaparsa alır mıyım. Uçarım

2 yorum:

  1. Selam burada orjinali var ben aldım süper yurt dışındaki ile aynı fiyat

    http://urun.gittigidiyor.com/garaj/yeni-araba-kokusu-newcarsmell-simdi-turkiyede-52059963

    YanıtlaSil
  2. böyle bir ürün yapıldı :) Gitti gidiyorda sıfır araç kokusu diye arat karşına çıkacaktır.

    YanıtlaSil